På bättringsvägen

Idag har jag sovit länge länge & sen åt jag lite frukost.
har mest vart sängliggandes de senaste 5 dygnen
så börjar bli lite bättre nu iaf.

på eftermiddagen åkte vi till mamma och jag lånade hennes dusch.
våran är konstig och sönder på något sätt.
mamma bjöd på mat, & det var supergott.
nu har hon bjudit på mat två dagar i rad =)
skyrre.
det är skönt att slippa laga maten själv ibland.
men imorn har jag tänkt mig att försöka mig på
att göra en soppa från grunden, är så himla sugen på det.
& mathias har köpt något surdegsbröd som vi ska ha till.
så jag ligger i soffan nu och magen bara kurrar när jag tänker
på vad vi ska käka imorn.

Nu ska jag kolla ett avsnitt av deperate housewifes och sen ska vi mysa
och sova...

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0