magsjuka...

Oh my .... idag vaknade jag av att jag fått någon vinterkräksjuka eller nått....
har spytt 7 ggr idag och får ej behålla något som jag äter... =/

fasiken vad jobbigt det blev nudå. jag som tyckte att det var nog med mitt oläkta
operationssår och mormors alla ägodelar. :(
det blir visst aldrig bra-.. e det ett skämt eller....

jag satt och kollade en stund nu mellan kräkningarna i min mapp¨på lite  "gamla" bilder
på mig från i somras då jag hade mörkt hår...
blir så sugen på att ha det iaf, men vill ändå göra något lite annorlunda till solresan....

vad tycker ni, hur ska jag göra med mitt hår???
vet att det låter så ytligt att prata om en sån sak som hårfärgen...
men det betyder mycket för mig att känna mig fin i håret.
thats it.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0