Lite variation



jag brukar alltid använda mina överdimensionerade väskor som
oftast är i mörkbrunt eller svart läder.
men då jag senast köpte väska så ville jag variera mig lite och
köpte den här mindre modellen i konjaksbrunt skinn från åhlens.

Innehållet just nu

tre paket näsdukar lambi
rosa plånbok, märke marc jacobs, dock inget myntfack så jag får
ha en liten guldfärgad clutch från cubus för mynten också.
tre bläck pennor, en röd en blå och en svart 
min rosa kalender som jag använder som dagbok/kalender därav alla pennor
två par solglasögon (för bilkörningen och solen i ögonen)
sminkväska
pillerburk/väska i tyg med mina mediciner i
lypsyl overnight
fickspegel
papper att skriva på
nycklar
mobilen
hårband
lovikavantar
mössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0