Kopiera stilen från söta nicole

Jag blev så himla glad när jag hittade den här webshopen med väskor
som är inspirerade/kopierade av dyrare märkesväskor.
Jag har tänkt köpa en quiltad röd väska vid flera tillfällen.
jag tycker bäst om den som nicole har, en chanel.
men vem har råd med en sån, och även om jag har råd så skulle jag aldrig
lägga ut mer än 500-600 :- på en väska.
känns så onödigt, och spec när det finns kopior som t o m är mycket snyggare.

FAst sen såg jag på sidan efter den röda at det fanns en svart också, & det känns
som att man kanske tröttnar på en röd och den svarta passar till allt och man kan
använda den i fler sammanhang.
+ att den är dyr & jag köper ju inte båda direkt.

på bilderna:
Lindsay lohan, Nicole richie, Mary-kate olsen & Sienna miller




Bilder från:  http://www.chique.se/vaskor/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0