jag har redan packat väskan

Jag längtar sååååå himla mycket tills vi sticker.
vi flyttar ur våran underbara lägenhet/hus den 13/12
& Flyget går den 14/12  : )
Det är det enda som känns kul och som gör att jag
har något bra att tänka på framåt ist för allt annat.
Jag har planerat min packning in i minsta detalj.
jag ska ta mig till arlanda med tåg så jag kan inte åka i
shors direkt och kan inte ta med en jacka heller eftersom
vi åker till asien och endast har handbagage med oss.
Jag har testat alla mina olika kläder och utstyrslar idag
som jag ska ha med mig, men tog endast kort på två av dom.

Tshirten till vänster är i jättetunnt och spräckligt tyg, gina tricot.
och jeansshortsen är de ljusa med hål från bikbok.
skorna är platå/gladiator sandal från wedins.
perfekt för en dag på stan i solen och värmen.


till höger har jag på mig koftan som jag ska flyga i.
både skärpet och koftan är från bikbok & väskan ör från gina.
koftan är det enda varma plagget jag tar med mig, till den
har jag leggins och så får jag flyga i skorna från wedins och slänga med tygskor
i ryggsäcken.
allt för att göra plats för mer kläder. =)



nejdå, men jag ska faktiskt inte ha med mig så mycket kläder alls.
som sagt så är det här noga planerat vad jag ska ha med.
eftersom vi är borta i 6 månader.
jag har max två av varje.

så ett svart & ett vitt linne, en svart och en vit thsirt. (basplaggen)
sen har jag två shorts, ett par små ljusrosa sköna i luvtröjjetyg och så ett par jeansshorts.
två kjolar, en svart vippig minikjol med blommor på, cubus, & en knallrosa siden-pennkjol med hög midja, gina.
sen är det bara några bikinis lite underkläder & ca 6 klänningar&/stor-tshirts
& just det, höll på att glömma, jag tar med tre av mina jumpsuits oxå. =)

Det var så roligt att packa väskan idag, den blev inte så tung heller, vilket var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0