färger, markerade midjor, stort & mycket ben


Bilderna är från style.com och här är några av de plagg som jag inte skulle tacka nej till.

Jag gillar starka färger, markerade midjor, stora tröjjor/klänningar & att visa mycket av benen.
Jag har nu bunkrat färdigt till min sommararderbo som jag ska ta med mig när jag
åker till asien i 6 månader.
köpte senast igår en väska och en klänning till som jag ska ha med.
ska testpacka igen och ska ta kort på vad jag köpt till resan, =) massa fint.
längtar tills jag kan använda det.
det är inte långt kvar nu = ) det är det enda som känns kul just nu, så tur att vi har det att se fram emot.
Sa förresten upp lägenheten häromdagen
känns ju onödigt att betala på den då jag är på andra sidan jorden i minst ett halvår.
synd dock, för jag älskar den här lägenheten, har nog aldrig trivits så bra förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0