dont even begin

Jag orkar inte ens berätta om min hemska helg.
har iaf delat upp mormors saker och kört hennes bil hit
och massa annat, det har vart så sjukt jobbbigt.
jag blev så ledsen både igår och idag,,, att sítta bland alla hennes
kläder och ägodelar och känna lukten av henne i kläderna.
usch det har vart hemskt och jag vill ha tillbaka henne istället
för hennes saker......
Fick ta tillbaka de presenter jag köpt åt henne  senaste tre åren.
bla ett jättefint halsband fråb thailand med stenar som var handgjort.
det känns liksom inget bra, och just nu ligger jag här med ett av hennes
gosedjursdalmatiner som alla tyckte att jag skulle få.
=( usch allt är så jä*la sorgligt och jobbbigt varje dag.
när blir jag glad igen!!!!
ska försöka sova nu.
älskar dig och tänker på dig & saknar dig varje sekund mormor, det vet du.
imorgon ska jag klippa ur dödsannonsen och sätta in den i ett av mina
album med alla kort från vårat liv...

har inte orkat tagit tag i det förens nu men eftersom halva min lägenhet är fylld med
dina ägodelar och dina kläder så måste jag ta i tu med sådant imorgon.
=/ usch vilken pissvecka det blir denna veckan oxå.

hoppas att det inte regnar oxå...

nu ska vi sova.
natti
godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt lilla gumman..o gubben...



V.

2008-10-07 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0