blommor till mig

Jag verkar inte bli friskare tyvärr.
fick ingen som helst sömn inatt, vaknade kl 04.00 och fick
hänga över toan resten av natten.
magsjuka suger...

efter det somnade jag aldrig om, och nu tänkte jag försöka somna.
hoppas bara inte att jag smittar ner mathias helt och hållet.
han ska ju jobba i helgen, stackarn.

hittade förresten en bild som jag tog på de fina blommorna som
han gav mig när jag klarade körkortet.



jag lät de stå i fönstret sålänge att det ruttnade för jag tyckte de var
så fina höstfärger.
jag upptäckte att jag gillar hösten, alla träd blir så fina då och en solig höstdag
är verkligen något speciellt.

näh nu måste jag dra mig till sängen känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0