SÅ, nu var jag hemlös också!!!

Idag ska v flyttstäda det sista och sedan lämna ifrån oss nycklarna till
hyresvärden...
vi har sovit hos svärmor nu inatt och ikväll sover vi hos mamma och imorn hos
svärfar..
det blir mycket runtflängande nu, men det är okej ändå.
känns bara skumt att inte ha något eget boende längre då jag bott hemmifrån sedan
jag var 18 år...

typiskt att det ska krånglas i thailand just nu bara för att vårat flyg går till den stora av flygplatserna
som är avstängd i nuläget.
men alla tror att de inte är någon fara då vi inte åker förens om 2 veckor...
men som vanligt så har jag sån otur med allt...
mamma och jag kallar oss själva för familjen olyckholm ist för lyckholm....
det stämmer in bättre om man kollar tillbaka på de senaste 6 åren...

jaja, nu ska vi inte vara bittra här...
ska sätta mig och vara social nu med babys familj.
har sovit sked med deras kattunge hela natten och det var så myspysigt och nu saknar jag våran
katt elvis, för han var precis lika unik och gosig som den här lillen är... =)

dagens klädsel består av en grå långärmad oversizad tshirt och mörkröda mysbyxor + beigea uggs

nu ska jag dricka ur min andra mugg kaffe

skriver mer ikväll kanske.
who knows.
blir inte så mycket bloggande nuförtiden, men det har ju sina orsaker..

Kommentarer
Postat av: ediot

hej. jag tappade bort min tel igår..riktigt surt.

har beställt nytt simkort och så men det kan ta sitt tag...har du det bra? kram

2008-11-30 @ 14:12:30
URL: http://www.ediot.etsy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0