one of them



Det här är en av mina klänningar som ska
med till thailand, denna är från chicy.se &
är det skönaste luftigaste tyget jag haft på
en klänning, så den kommer att bli perfekt
i fuktigheten därborta...

Vet dock inte om det ser dumt ut ihop med de
här skorna, kanske ser lite kort ut!?
blir osäker på om folk kommer att tycka att jag
klär mig "lösaktigt" eller nått..
men samtidigt så ska man väll ha de kläderna man
tycker om och skita i vad alla andra säger...
jag personligen tycker det är skitsnyggt att visa mycket
ben, men i kombo med de här skorna kanske det som sagt
ser en aning dumt ut.
har ett par gladiatorsandaler på g så det kanske blir i kombo
med dom ist :)
längtar så himla mycket, och nu har jag tagit fram väskan igen
och packar i och ur haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0