on my way...

Idag har jag och baby postat våra visum till ambassaden, och imorn ska
vi säga upp våran adress och skriva oss hos svärfar.
det är ju bara tre veckor kvar nu tills vi flyttar ur den här kära villan...
kommer sakna den lite dock, trots det lyhörda golvet..
det har vart skönt att ha en trädgård och så annorlunda planlösning som den har.
men men, vi kan ju lika gärna säga upp den eftersom vi ändå inte kommer hem på
väldigt länge..

Ska ner till min bror om ett tag och se hur det går med armen och se till så att han får
mat i sig idag...
kom precis ur duschen så tänkte kolla på ett avsnitt greys anatomy medans jag plattar håret torrt.
sen åker jag...

Skriver mer sen..
just ja, vi har fått tillbaka internet på något mysko sätt`??
men jag tänker inte ringa och klaga för då försvinner det väll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0