mathias värsta skådis



Det här är så kul tycker jag....
Mathias verkligen hatar julia stiles och reese whiterspoon.
han kan inte ens se en film med någon av dem...
han tycker de är stötande och vidriga, vet ej varför dock. =)
men alla har vi väll våra favoriter och icke favoriter av alla
skådisarna.....

Men iaf, jag sökte på julia stiles i google och så hittade jag den
här bilden....???

what, det är den fulaste outfiten hon hade kunnat välja, vem klär sig
så då man är på någon typ av gala eller liknande??
jag har inget emot henne, utan jag gillar henne i 10 orsaker att hata dig...
men här har hon ju uppenbarligen ingen smak eller koll...
bättre kan du...

Kommentarer
Postat av: Em

ja, det ser verkligen for javligt ut :P

2008-11-02 @ 13:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0