Internettorka

jag hatar att inte ha internettillgång!!

Nu är jag hos mamma och vi ska låna hennes bil så att vi har två bilar nu
idag när vi ska börja att flytta första lassen till vårat hus som vi ska magasinera
våra ägodelar i tills vi kommer hem.
så idag blir det busyday----

men jag får väll skrive mer någon annan dag då.
har vart på akuten i 4 timmar i förrgår med min tarmsjukdom och det har bara strulat
sen operationen och det har  blivit komplikationer med det så vi får se vad som görs nu.
och idag har jag vart hos en ny lkare som har hand om mina njur och urinvägsbesvär.
så ska åka och hämta ut min unerhållsdos nu på apoteket.

men nu måste vi åka.

skriver mer under helgen i think.

skitkul med tshirten gunhild=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0