fars dag spenderade vi med svärfar i sthlm

Vi kom just precis hem från älvsjö mässan, det var både hälso, mat och båtmässa.
och vi har varit där idag med tomas och pirkko och bengt och annette, det var jättetrevligt.
Imorn ska jag till sjukan i örebro och på tisdag med, på onsdag e det frissan som gäller
men annars blir det en relativt lugn vecka...

sitter och mår jätteilla nu för jag blev åksjuk i bilen hem när tomas körde.
så orkar inte skriva mer just nu.
men har haft en bra och rolig dag och jag köpte med mig ett speciellt te hem som är
bra för min tarm..

nu ska jag slänga mig i soffan och ta en nap för jag var ju chaufför inatt till mamma och hennes vänninor.
de var på harrys i örebro och så hämtade vi dem runt 02.00 men kom ej hem förens vid 03.30 och så somnade vi runt 04.00
för att sedan gå upp 06.00 och åka till sthlm på mässa.

så är lite lätt trött nu känner jag och ögonen är röda och ser ut som jag vet inte vad.

gonatt

Kommentarer
Postat av: V.

Godnatt lilla gumman

2008-11-10 @ 00:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0