Cheapest Lingerie Ever

Idag när jag fick tråkigt på babys jobb som sällskap så tog jag våran bil och drog
iväg till överskottslagret, och där köpte jag gott och blandat för 10:- till mig & tre
chokladbitar för 10:- till baby

+ att jag gjorde världens jävla kap på underkläder....
jag blev helt chockad när jag fick syn på de här sötnosarna som endast hade
en varsin prislapp på 35:- per del
Jag var ju bara tvungen att köpa de, och utan att testa också. typiskt mig.
men jag provade de nyss och det satt hur snyggt och bra som helst..
det är faktiskt första gången jag köper bygelfria behåar / linnen / underkläder.
så de här blir perfekta att ha med till thailand.
& jag älskar rosa underkläder.. och andra skrikiga pastellfärger...
en sak som inte så många vet om mig, jag samlar på trosor & mestadels spets
av olika slag.
så jag har runt 200 par spetstrosor från olika land och affärer, de flesta är i olika
skrikiga färger men har en hel del basfärgade oxå.
det är så kul med söta trosor och snygga skor i massor.
har nog aldrig tänkt på det, att jag är en sån som samlar på något speciell.
men det är jag ju då.
underkläder och skor.  =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0