om



Skulle jag använda halsband så skulle det vara det här söta med vingar.
tror det fanns på asos förut eller annars var det från shopbop.
har glömt.

har just käkat tacopaj, rester från igår & sitter nu och läser sofis mode & halvkollar på teven
på dåliga amerikanska serier.
ska plugga körkort och åka och köpa galgar om ca två timmar.

har vart riktigt duktig dag för jag har damsugit, dammat, torkat fönster mm i hela lägenheten.
en riktig vårstädning blev det, + att jag har maskiner i tvättstugan som står och går.
jag är en duktig hemmafru. =)

sen när baby kommer hem ska han få en kopp kaffe och ostkaka med färska jordgubbar.

men nu ska jag läsa vidare i sofis mode.

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0