Nicole

Idag har jag vart på swedbank och fixat tre konton där, ska byta från handelsbanken.
mitt nya visa kommer inom tre dygn.
hade ettmöte hos en kvinnlig bekant till min familj, det var jättekul att träffa henne, var så längesen sist.
vi satt i en hel timme & pratade massa minnen och annat skoj medans hon fixade mina nya konton.
ska börja fondspara bla.
Ska nu läsa körkort och sedan ta en promenix ner till hemköp och köa ingredienserna till en ceasarsallad med
kyckling och krutonger. mumma.
sen ikväll blire ju bion då.



här är btw min nya klocka som jag hittade på flyttrean på ur och penn.
Love it so much så jag vill ha den på mig dygnet runt. det är fint med stora urtavlor.
Och guld & svart är så snyggt ihop.



Nicole har en snygg väst här.
Har en liknande som jag hittade på erikshjälpen, second hand affär här i stan.
Har bara haft problem att veta hur jag ska kombinera den ihop med olika kläder som finns i min garderob.
Men jag gillar hur nicole har sin, ihop med ett långt linne, jeans & en scarf.

Ikväll ska vi på Iron man, 21.00 bion
Det blir myspys, funderade på om jag skulle ta mina höga platå från h&m kanske till ett par snygga jeans eller
några strumpbyxor. jaja det visar sig .
men nu är det dags att plugga på körkortsfrågorna.

tjing tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0