Idag fick jag bra resultat på webtestet. =)

Idag är det onsdag och jag känner mig lite sjuk & krasslig!
har haft konstant sprängninshuvudvärk i tre dygn nu + att jag har ont i huden & i halsen.
Och när jag sväljer känns det som ett rakblad i halsen..

Min klädsel idag fick bestå av en stor grå luvtröja, & vit stortshirt från gina.
till svarta strupbyxor & utsläppt hår..

det ända jag ska göra idag är förutom att plugga som förövrigt gick skitbra idag =)
fick 70 av 70 rätt på frågorna.
ska ner till affären och köpa ingredienser till en thailändsk maträtt med kyckling och casewnötter & massa chili och vitlök.
& så ev köpa en påse godis på bästa godisaffären.
sen ska jag krypa ner i soffan och kolla på greys anotomy på datan hela dagen.

är helt orkeslös, vet inte varför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0