hemma igen

nu är vi hemma igen! skönt.

 Bild på gullungen som nu blivit stor & som snart kommer tycka att jag och sanna är äckliga tjejbasiller!
Imorn fyller min gullunge/lillebror år så då blir det kalasa hos min far.
fast ska först in til siba och köpa ny mobil för min la av under helgen.
kanske köer med mig ett linne från JC som jag vill ha oxå, eller så den där
andra tröjan/klänningen som jag såg senast jag var inne på en annan affär där.
hum, eller kanske bäst att hålla i pengarna nu ett tag.
jaja, det visar sig imorn om jag är på shoppinghumör..

på kvällen ska iaf jag och pojken grilla fläskfilé och ev göra vitlöks & pepparmarinerad rötter i ugnen till det.
eller så får det bli en potatissallad.
men det ska bli sjukt gott.
och kul att äntligen inviga nya grillen.

nu ska vi ta en runda med bilen och kolla så att ingen vandaliserat våran folkabuss som står ute på en verkstad och
blir tillfixad och fin.
det är ju cruising i vår lilla stad ikväll så då är det så många idioter som är ute och super och slåss och bara
förstör för andra människor.

jaja, men nu får jag kramp i armen för bärbar datorn är typ en halvmeter upp på en kudde på min mage i soffan
och det är riktigt obekvämt att skriva så. =)

så ska slå igen locket på den här nu och sen ta och åka på bilturen och efter dte se en rulle med baby & sova.

natti

Kommentarer
Postat av: Em

Men wow vad stor Henke ar! Hur gammal blir han? 12, 13?

2008-05-18 @ 12:59:20
Postat av: Jenny

Till Em!

Heeej gums!

ja jag vet, det är helt sjukt.

han blev 11 år. så han är stora killen nu.

hoppas det e bra med dig



kram kram

2008-05-20 @ 12:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0