regnrusk och sofis mode

Här är några bilder som jag tog kort på i en av tidningarna Sofis mode.
Som förövrigt är en riktigt bra tidning.
det är väldigt ofta som jag verkligen älskar de outfits hon skriver om och visar
i tidningen.
so keep up the good work Sofi.

Här är iaf en outfit som jag har väldigt ofta, vit stortshirt och leggins och på den
bilden har tjejen röda leggins och det är riktigt snyggt tycker jag.
på den andra bilden har hon kort kjol/klänning och kort bomberjacka i knall/korn blå

och den korta jackan som kommer mycket nu till våren är oxå skitsnyggt , och verkligen
något som jag kommer införskaffa till min garderob.

Skjortan från monki är ju nästan att dö för.
den är så sjuuuukt snygg tycker jag.
får se på tisdag när vi ska till huvudstaden om jag kanske kanske fixar fram pengar och köper
godbiten för 400:- för den skulle sitta riktigt fint till våren känner jag.  =) i love it
och så himla fin färgkombination.

   

bilderna är från sofis mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0