REA

Idag har jag mest fixat ärenden inför onsdag.
& så sprang jag in på en affär i stn och handlade en randig pike/tshirt på rean till min baby, och väl därinne
så hittade jag även de här till mig själv.
det var halva priset på det mesta i affären. så jag har gjort riktigt bra kap.
en thsirtklänning, en grå storstor kofta och en vit herr tshirt med ficka som jag ska sy om så den blir supertajt.

vid 17.30 ska vi till min moster och hon ska bjuda på tacos.
det blir trevligt, mina kusiner är där och så kommer mormor oxå.
nu ska jag sätta mig framför symaskinen.



      Dagens kläder, Vit tshirt, rosa bh-tubtop, grå tajt cardigan och mörkblåa stuprörsjeans.

 Här är den stora koftan och tshirtklänningen som jag hittade på rean idag. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart hittade du den gråa XL koftan? :)

2008-07-06 @ 21:33:17
URL: http://georgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0