lugnt.

Idag har vi tagit det lugnt hela eftermiddagen, käkade tacopaj och blev sedan upphämtade av jörgen, maja och olof för att åka in till örebro på bio.
maja följde tyvärr inte med, utan hon blev avsläppt vid tåget till sthlm.
vi gick på hulken!
det var ju massor med folk överallt på sf eftersom sex andthe city hade premiär idag.
men den vill jag helst se ifred, och inte på en bio där alla sitter och skrattar/gråter/pratar sig igenom hela filmen.
för det är en sån film där jag kan tänka mig att det skulle bli så.
men hulken var ju skitbra, så jag är nöjd.
nu är vi hemma igen och vi kommer bara att vara i lägenheten imorgon sen har vi massa saker att fixa måndag och tisdag och sen åker vi ju.
så jag känner verkligen att imorn ska jag bara vara här hemma och njuta av att ha vårat eget och bara mysa.
skiter i örebro imorn, orkar verkligen inte.
ska ju fixa en uppblåsbar madrass och lite annat som vi ska ha med till norrland.

nu tänkte jag gå och lägga mig, fast är rättså pigg ändå.
men det är ju skönt att få sova ut ibland så ska nog göra det nu.
har ju börjat med att gå upp så himla tidigt varje morgon.
går oftast upp före 07.00 så då måste man somna i tid oxå.
=) har blivit som ett gammalt pensionärspar. skratt. nejdå. dont worry.

men ha det bra och natti natti


lindsay har snygg kofta, fint hår och snygga brillor på den här bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0