slappaste dagen på länge

Idag blev det den bästa skönaste slappardagen på hela sommaren!
Har ju ingen kamera med mig upp men mathias tog ett kort på mig då jag satt i soffan
och fixade lite med datorn.

Dock inte så bra bild, men det är allt jag kan erbjuda för tillfället.
Jag är precis nyduschad och är iförd stor vit mystshirt.



Våran dag bestod av  massor med smågodis, tacos till kvällsmat och så har vi bastat
och sen kollat på några filmer och serier och bara degat i soffan.
hur mysigt som helst.
ska nog sova här snart för jag ska upp tidigt och tvätta imorgon.

tänker på er därhemma och saknar er.
ses om ca 2 veckor.

natti natti.
blir fler bilder imorgon om jag kan få till något bra med mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0