NORRLAND

Jag är just nu i luleå på ett hotell!
Har varit i norrland i snart 3 veckor och kommer inte hem förens om 3 veckor ca beroende på hur mormor mår.
får besked imorgon från hennes läkare.

Det är rättså trevligt att vara häruppe på somrarna med mathias och hans familj.
Fast vi har ju bott i kollktiv så länge nu så jag kände bara för at vi skulle ta in på hotell comfort när vi var här i luleå så det har vi gjort nu.
finns internet tillgång här så har fått igång laptopen nu.
äntligen...

Har saknat datorn och internetandet en hel del.
men har dock vart skönt utan oxå, blir så lätt ett beroende annars.

Jag tänkte ta mig tid sen ikväll efter bion som jag ska på med vänner och pojkvän, att svara på mejl mm.
Det är inte så superbra med mig egentligen, nya medicinen fungerar inte alls bra  och jag har ont hela tiden och ar fortf inte fått gå på toa sedan 3 veckor tillbaka. det är bara nu i början som nya medicinen inte fungerar och det är svårt att vänja sig av med mina morfintabletter som jag haft mot magsmärtorna nu i säkert 1 års tid.
känner av abstinenesen efter dom, det blir ju så då man slutar och byter till ett annat preparat.

JAJA, nu var det ju inte mina problem jag skulle skriva om.

Sedan vi kom hit har jag inte hunnit shoppat  så mycket med det har blivit ett par svarta minetonkas på din sko .  :) 

+ några tshirts och ett par leggins bara.

Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer tyvärr.
måste fixa mig nu och sen gå.

ching ching
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0