no time for nothing

Det får bli så att jag får ägna tid åt bloggen när jag  är hemma igen.
Man hinner ju ingenting när man endast har datorn igång ca 2 timmar om dagen med ett segt internet
mitt i kiruna...

Idag åker vi iaf till Tromsö, Norge. Jag kör, och det är ca 45 mil så det blir kul.
Kommer att köra genom berg och dalar och det är jättefin utsikt redan nu med snö på topparna.
igår hade vi superfint väder och satt på en uteservering och solade/fikade, + att jag handlade för 1000:- på lindex
Det blev en stor rödrutig flanellskjorta
Ett Flätat brunt skärp
En stor svart tröja från bib avdelningen i tunt tyg  och med knapp på ärmarna som fäster upp en bit, den ska jag ha som klänning tänkte jag.
Två presenter  till min kompis som fått barn nyligen, blev två bamse bodys och ett par söta små skor i converseimitation.

Och så köpte jag och baby skor på wedins igen.
har köpt få se nu
ett par svarta skinnballerina med rosett
ett par svarta tygskor, din sko
ett par vita tygskor, din sko
ett par svarta minetonkas, din sko
ett par vita ballerina med svart detalj över tårna, wedins
ett par svarta lite finare ballerinor i skinn med öppen tå och rynkat tyg utmed sidorna. visar bild sen svårt att förklara.

tror det var allt i skoväg.
man sliter ut skor  så snabbt tyvärr, så då blir det såhär :) eller så är det att jag bara älskar skor.

bild på skjortan och skärpet


bild på två par av skorna jag köpt



Jag igårkväll precis innan läggdags på hotellrumsgolvet, sitter och plattar håret.

Men nu ska jag kolla på ett teveprogram och sedan packa ihopå resväskan.
är utcheck kl 12.00 och då ska bi och banka och sen åker vi.
var nere och pt frukostbuffé vid 08.00
åt två grova rosttoast, en med marmelad och en med grönsaker och skinka
till det drack jag helt ärligt 4 stora koppar kaffe och tre stora glas vatten.
+ att baby gräddade några våfflor till oss till efterrätt, jag orkade inte ens en halv våffla. men gott var det så nu står vi oss nog i några timmar. :)

Tromsö nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0