Alot to do

Jag har så mycket fina nya kläder/skor att ta kort på och visa här i bloggen.men har tyvärr inte med mig kameran upp hit så det går inte så bra just nu...

Det är trist att jag aldrig får blogga och ha tillgång till nätet så ofta som jag ville den här sommaren.
men är fortfarande kvar i norrland och blir det i ca 2 veckor till.
Jag har förresten köpt en ny mobil förra veckan


En sådan här köpte jag, har alltid velat ha en stor klump som ärsom en liten minidator.
och nu har jag skaffat det.
köpte även hela vännerboxen idag på rea här i luleå, så tänkte mysa ner mig i soffan med pojkvännen nu
och kolla på allt från början med en varsin godispåse :) yeyh
det ska bli en mysadag idag och en tvätt och shoppardag imorn.

skriver mer under dagen nu när jag har datorn och internettillgång.


tjing tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0