min packning

   

                                              Glömde ju visa dessa oxå =)
                                              Två jumpsuits, en kort kjol  et par jeansshorts som ska med.

Här är allt som ska ner i ryggan till thailand.. =)

4 klänningar + min strandklänning som jag sytt och den svarta strandklänningen
i tunt nätaktigt tyg från gina tricot.

Överdelar= två linnen, ett bas & ett lite finare med mönster från cubus i Harstadt & en vit tshirt
med guldnitar från gina tricot.

Accessoarer blir tva par solglasögon från 80spurple.com + en grön sjal från gina till håret mm.
& så har med jag två halsband och tre par armband och snoddar och hårspännen oxå.


Skorna som blir med är mina älsklingar från asos med platå"kork"sulan + de underbara
Nine West gladiator sandalerna som jag inspirerats av från elin klings blogg.

Det jag flyger i är en beige klänning från gina med knappar och markerad midja som
jag fick i julklapp av min syster och bror =)
+ strumpbyxor, platåskorna och en oversizad  kofta som jag ska ha som både filt och "jacka"/tröjja

Det blir bra, jo just.
har ju självklart med bikini och underkläder oxå.
men allt detta går ner i väskan och täcker endast halva väskan för resten av platsen går till
mina mediciner och tidningar...

vem vet, kanske ses där nere...

nu ska vi köpa tacos och mysa med familjen

tjing tjong

Kommentarer
Postat av: ediot

var är den i mitten i från:? sjukt fint mönster!

2008-12-12 @ 16:05:52
URL: http://www.ediot.etsy.com
Postat av: Emelie

hej gumman. nu hann vi inte horas ju, varit sa mkt denna veckan o ikvall kommer mamma o syrran..



hoppas ni far en superbra resa, forsok maila mig om du kan darifran!



saknar dig gumman. puss & kram, ta hand om er.

2008-12-12 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0