en dag kvar...

Jag kunde inte sova alls inatt.
låg verkligen och vred mig till 4 imorse och vi delar
ju rum med min lillebror så då måste man ju vara extra
tyst så man inte väcker de andra och jag kände bara för
att skrika rakt ut efter 4 timmars sömnlöshet...

Men inatt var det nog inte bara resfebern utan jag hade även
mina armsmärtor som jag haft i något år nu pga en nerv i  skulderbladet
som ligger totalt fel och srålar ut smärta i hela vänstra armen,skitdrygt...

Nu är iaf väskan packad och dragkedjan igendragen, det ska endast i en
plånbok och mitt mineralpuder sen är jag redo att åka till arlanda imornbitti.. =)

Idag ska vi käka gott med syskonen och bara ta det lugnt.
var på väg imorse vid 07.00 att låna mammas bil och åka upp till graven, men
det är så dåligt väglag och mycket snö här så jag vågade inte köra iväg helt själv.
hade så gärna velat se den en sista gång innan vi åker...

Nu måste jag göra mig iordning  för dagen...
idag får det bli mysbyxor och  tshirt...

haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0