Yum yum

Vi åt just bland det godast jag har ätit!
Vi köpte en färdiggrillad varm kyckling
som vi rensade till de finaste kycklingbitarna.
Sen hade vi Romansallad som vi hackade i
bitar och sköljde rent.
I ugnen hade vi stoppat in vitt bröd skuret i små
tärningar somv i rostade till krutonger.

och så en rödlök som var uppskuren i skivor +
färdig ceasardressing på flaska.

och så köpte jag grovt färsk bröd med smör till
och så ett glas iskallt vatten.
det var så gott så jag glömde ta kort på hur det såg ut  =)
haha.

& nu ska vi till min mamma och familj och kolla på Cloverfield
för dom har inte sett den så vi ska ha lite myskväll där.
det blir andra gången vi ser den filmen, men den är riktigt bra så det
gör ingenting.

när jag kommer hem ikväll så ska jag sy i dragkedjor i ett par squinjeans.
bilder kommer upp när jag är klar med det.

ha en trevlig lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0