Unitard is on my list

image184

Här är en unitard från asos som påminner mig om
det som  sandy har på sig i slutscenen i filmen grease!
hon har tighta leggins som påminner om den här byxdressen.
Och det är väldigt annorlunda att ha en sån här dress som ser
ut som något en cirkusartist har på sig!!  =)  

Men på något konstigt sätt så gillar jag den ändå & samma här så är
denna på min lilla lista! eller stora lista kanske jag ska skriva.


men nu måste jag nog försöka sova.
ska dock lägga upp någon mer auktion på vahcshop, men sen sussa nanna.
Det blev inget sy kjolar idag  & jag är så besviken över det.
men hann helt enkelt inte så imorn blir det till att försöka hinna sy 5 kjolar om orken finns.
kan hända att det blir en påse lösgodis som ätbart sällskap.

+ at på kvällen bara måste jag plugga mer körkort.
fast jag kan stolt berätta att när jag gjort frågorna på cdskivan till datorn så har jag
endast 2 fel på alla och klarar dom galant.  =) det känns cool, nu känns körkortet mycket närmre.

Synd att jag sket i att göra klart det när jag var 18, kastade 7000:- i sjön då i princip.
för fick bara tillbaka runt 1000:- av dom pengarna.
& så gilldes inte min teori som jag gjorde då och klarade, för de går tydligen ut två år
senare och det var många år sedan nu som det var två år sen. 

men har ju faktiskt övningskört sen jag var 16 så jag har ju körarkunskaperna helt klara i princip.

jaja, men nu blir att logga ur här.

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0