Tre favoriter




Jag äger många olika oversizade tshirts av olika slag.
men här är tre av mina favoriter just för att dom är så väldigt
stora.
Den gröna och den rosa är från Gina tricot, och den gråa köpte jag
i bangkok i mars 2007 under bangkok fashion week.
har för mig att den kostade några dyra hundralappar och fanns i ex antal exemplar
så det var lite roligt. märket heter baking soda och var någon av en japansk designer.

Det fanns knappt någonstans att få tag då här när jag kom hem från thailand och ville ha fler
stora tshirtar så då fick jag köpa stora på killavdelningarna istället till att börja med.
men sen nu för ett tag sen så finns det precis överallt.

and i love it.
tycker det är hur soft som helst att ha stort på sig.
och snyggt oxå till det mesta.
man kan ha en stortshirt på så många olika sätt och kombinationer. det tycker jag är kul.

Jaja, som ni kanske ser så håller jag på att göra om lite i bloggen just nu.
ville ha en vit ist.
men det blir klart om några dagar ca.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-11 @ 02:15:41
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0