Tisdags kläder

image200

Jag har gjort en ny kategori som heter Jag idag, där mina outfitbilder kommer vara i fortsättningen!
istället för dagens outfit, för det låter så himla löjligt.


Här är hur jag ser ut idag.
Blommigt linne från gina tricot
Svarta strumpbyxor från h&m
Grå cardigan/kofta från h&m

& håret fick hamna i en hästsvans på halvhöjd.

har fixat några ärends på stan under dagen.
shit vad jag börjar bli nervös nu inför uppskrivningen.  = )

den här veckan måste jag hårdplugga.

men nu ska pojkvännen och jag käka tacos.

ska fixa med vahcshop senare på eftm, + plugga och övningsköra.
så kanske inte hinner med så mycket mer här på bloggen idag. men det visar sig.





Kommentarer
Postat av: Em

Nar ar uppskrivningen? Kommer ga galant! :)

2008-04-29 @ 20:38:17
URL: http://www.anneke.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0