Söndag

Min dag har bestått av Bakning, hälsat på svärmor,
kört bil, pluggat körkort & fyndat på en vind. helt GRATIS oxå :)

är så himla överlycklig över den här snygga skinnjackan.
har ju letat överallt på second hand efter en som är liknande
den korta från h&m, men utan resultat och så idag så fanns den på
en vind som jag var inne i och då fick jag den bara sådär.
ska ta bättre kort på den och visa hur himla snygg den är.
den är helt perfekt, & jag är så glad över den.

morgondagen blir det först 2 viktiga samtal till mina läkare på morronen
och sen antingen lagar vi thaikäk eller så tar vi bilen lite tidigare in till örebro
& käkar pizzabuffé på pizzaplaneten.
får se hur man känner imorn, men jag har iaf läkartid så ska in dit oavsett.

image165

Kommentarer
Postat av: ediot

vad snygg den var- and you too. som alltid. fina! saknar dig.! har varit kreativ idag- skulle va så kul att bo nära dig så vi kunde va kreativa ihop!

2008-04-21 @ 01:03:38
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0