Soffpotatis

Idag är jag en äkta soffpotatis! =)
Tv tittande hela dagen iförd mysbyxor och långärmad tshirt.

Har iof gått en liten promenad under dagen men det var bara
för att köpa ahlgrens sura bilar till Lost som jag har tittat på hela
eftermiddagen!  =)

nu ska jag blogga litegrann och sen ska jag titta på top model season 10.

Jag har sett en bild på amy winehouse när hon har håret på ett skitsnyggt
sätt med en gul bandana. Så där jag fått inspirationen till att ha håret sådär.
ser ni föresten att jag färgat det mörkt igen.  =) denna gången blev jag nöjd
för en gångs skull.

på ansikts "fängelse"bilden som mathias kallade den  =) så syns det att mitt
hår är väldigt mörkbrunt. precis som jag vill ha det .
*men nu ska jag kolla på top model.
skriver mer ikväll.
måste ju berätta om alpresan.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0