Salt and Pepper zip

Nu har den äntligen kommit till nelly.se
testade den här luvtröjjan som nicole richie
har på bilden.
Fast jag hade inga pengar med mig den gången då
jag var inne på american apparel i sthlm, så kunde
tyvärr inte köpa den då.
sen har jag väntat på att den ska komma in på nelly
eftersom dom säljer massa andra AA kläder där.
& nu idag så kollade jag och då fanns den äntligen.  =)

så så fort jag får lite pengar över ska jag beställa den.
för jag tycker den är riktigt snygg både i färgen och modellen.
Kanske inte ser så spec snygg ut på hon bilden från nelly
men den är snygg i verkligheten iaf. det som räknas.

Till höger är min dagens outfit som består av
2 år gamla Jeans av märket squin från h&m
Grå lång cardigan/kofta med detalj under bysten, h&m
Skinnjacka Red label Carlings, 4 år gammal
Solbrillor, cheapo 2 år gamla
Och flinet i mitten är lite fjanteri som jag bjuder på idag.

  

Kommentarer
Postat av: ediot

fin ramspegeln var! kramkramkram gonatt vännen

2008-04-04 @ 00:34:23
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0