Resultatet

Här är då resultatet på hur kjolen som jag har sytt imorse blev!
Jag gjorde ett skärp till och fixade till en paperbagwaist istället
för att ha den som på bilden till vänster.
Blev faktiskt nöjd med resultatet och funderar på att sy kanske 5
till likadana kjolar, fast i andra tyger och färger då. 

Jag har ju hittat ett ställe i stan som säljer dessa glansiga tyger för 29:- /meter
och det är faktiskt riktigt billigt.
den här kjolen behövde ca 170 cm av tyget och då fick jag ett skärp runt midjan
utöver det.
 
Jag ska ha den här outfiten idag, fast med svarta strumpbyxor till och antingen
en grå långärmad tröja eller en vit halvoversizad tshirt och så skinnjackan.
men nu ska jag ner till affärn och köpa kyckligfilé och romansallad. idag blir det
ceasarsallad med kyckling i.


image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0