måndag morgon

Jag har vart vaken sedan 06.30, dom andra ligger och sover &
jag ska straxt väcka dom.
Det blev halvsent inatt & jag kunde absolut inte somna förens runt 4.00 tiden.

Så jag har inte fått alltför mycket sömn inatt!
Men det ska nog gå bra ändå! =)

Min reseoutfit idag fick bli
Svarta strumpbyxor
Vit tshirt oversize från divided
Knallrosa bh-toppen
Grå koftan med detalj under bysten divided
Och mina svarta Uggs in the style of sienna miller från asos
och så skinnjackan och den stora halsduken.

Har hört att det kan bli kallt dit vi ska flyga, så har packat vinterkläder.

nu är kaffet klart hör jag, ska gå och ta mig en stor mugg, sen ringa ett viktigt
samtal & sedan väcka baby, bästisen gunhild och isak.

Vi har planerat att åka 9.00 och jag kör.

Men Vanja om du läser detta, så vet du att allt är bra och vi är hemma igen till
torsdag!
Ha det bra allihopa så hörs och syns vi

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0