Just Jenny

Bara några av mina favoritoutfits.
La märke till att det inte fanns så mycket färg i mina olika klädstilar.
Men jag är en flitig användare av pastellfärger oxå!

Jag har tre olika jackor här, men skinnjackan är nog den som alltid kommer
finnas kvar i min garderob. den verkligen älskar jag.

Det här är bara strumpbyxoutfits.
för det mesta så brukar jag bara ha på mig stuprörsjeans.
men har upptäckt hur skönt det är med leggins och strumpbyxor lite då och då.
cirkulationen försvinner nästan i mina ben för jag har så tajta jeans i vanliga fall =)


image136

Hoppas min familj får en trevlig vecka nu utan mig! ; )
blir iof bara borta till torsdag, but still.
saknar dom redan.


nu måste jag ta en dusch..
ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0