Jumpsuit & Reebok

Min pojkvän har tjatat på mig jättelänge nu att jag måste köpa ett
par rejäla sneakers, och inte bara använda mina platta tygskor eller ballerinor
varje dag som jag gör jämt...

För jag har verkligen börjat få ont i både ryggen och knäna och det beror säkert
på platta skor utan uppbyggnad för foten.

Jag har hela tiden sagt att, jaja jag köper sen när jag har råd och ifall jag hittar några snygga.
& så idag så var vi inne på en ny klädaffär här i stan och då stod det massor med snygga nya 
reebok modeller inne i butiken.
& då blev jag såklart jätteglad då jag har kollat in sånna här skor i 80-tals stil i flera år när vi bodde i sthlm.
Men det blev aldrig av att jag köpte några för de har legat på runt 800:- till 900:- 
men nu kostade de bara 399:- i den här nya butiken som även sålde acnejeans och andra snygga acneplagg.  

Så jag tog av mina körkorts-SPAR-pengar och slog till på dessa söta Reebok med hundtandsmönstat innertyg.
sköna var dom oxå.
Så nu har jag investerat i ett par rejäla skor som man kan ha till vardags. söta var dom tycker jag.


image122



  Tänkte även visa upp min fina långärmade  jumpsuit
                                    som jag tänkte använda en hel del sen i  vår och sommar.

 
Idag har jag postat 7 paket till folk som köpt kläder av mig på tradera, + att jag har målat
naglarna klarröda och så har jag ätit gröna jättegoda äpplen & myst i världens skönaste duntofflor.

NU ska vi faktiskt ut och gå en nattpromenix runt volvofabriken.
Jag har käkat så mycket hela kvällen så jag mår illa & måste ut i friska luften en sväng innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0