Handlat

image198

Idag har jag spenderat dagen med att göra det jag är bäst på!
Shoppa...

Det blev det här grejjerna!

Svarta strumpbyxor, h&m
Svart tubbh, lindex
Svart oversizad tshirt i organic cotton med knapp på ärmarna, h&m herr
Djungelfärgad jumpsuit, h&m
Vit stor tshirt, h&m
Vit oversize tshirt, gina tricot
Randiga bikinitrosor från gina tricot, endast 15:-
Blommigt linne med tattooinspirerade bilder, svalor,ankare & vimplar och knappar, Gina tricot*
Vita tygskor, Wedins skor (mina andra från h&m gick sönder under helgen)
Svart plånbok & solbrillor även de från Wedins skor.

så det har vart en riktigt rolig dag idag.
ingen tvekan om saken.
avslutade dagen med ett besök hos underbara mormor & nu är jag hemma igen och ska lägga mig
i soffan och glo på heroes säsong 1.

Sen imorn blire att fixa nya bloggen + att vi ska bjuda svärföräldrarna på middag kl 18.00 =)

nu blire soffan nästa
tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0