Halkan gick superbra.

Idag har jag gått upp vid 07.00 och sedan åkte jag till min mammas lägenhet
och var där i 4 timmar & mathias fixade med hennes dator  tills jag skulle köra
iväg till dalarna för att köra halkkörningen.

Det gick jättebra och imorn ska jag boka uppskrivningen. så är en god bit på väg nu iaf.

Dagens outfit bestod av Rosa stor oversize tshirt från gina tricot och squin jeans stuprör, h&m
och utanpå det hade jag en grå stor luvtröja och skinnjackan + vita tygskor.





Det blir nog inte så mycket mer den här dagen.
är så sjukt trött idag, för jag har sovit ca 3 timmar inatt allt som allt.
så ska vila upp mig till imorn då jag ska på en liten dagstur i värmland med mathias..

Annars ser veckan lite sådär halvobokad ut för tillfället.
vet inte ännu hur det blir med vissa tider och saker jag ska göra just nu.
men det visar sig nästa vecka sen.

Ah just det ja, Jag måste ju skicka kontoinfo till de som vunnit tradera auktioner av mig idag.
så det ska jag iaf fixa under kvällen.
sen har jag en skitfin blå klänning här hängandes i min garderob från asos.
i kirsten dunst style. har visat bild på en likadan fast lila. men jag har den blå.
läste i en tidning idag att det är hett med blått just nu.
hade ingen aning om det iof, men det e väll kul ifall man har lite rätta färgerna då och då.
annars är det mest det jag själv tycker är snyggt och så som används.
är ingen modeslav direkt. men det e ju rättså kul att hålla lite koll på trender och färger.

Jaja, men ska återgå till min kaffekopp nu och sen äta ett granatäpple.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0