Dagens vardagsklädsel

Sköna och snygga MYS-vardagskläder eller bara
att ha hemma.
Här är iaf från h&m och asos.
Och det är precis det här jag har haft på mig under dagen fast
jag hade svart tröja ist för brun och vita tygskor som liknar converse.
annars har jag ett par kopior från thailand för 20:- som är svarta och
ser ut exakt som converse.
Men är inget stort fan av såna här basketskor längre eg.
hade det hela tiden på gymnasiet så är inte så impad längre.
tycker mest att det ser skabbigt ut.
fast såhär när man bara harmysbyxor och ska ner på stan och fixa ärenden
eller om man ska ut på någon camping trip eller liknande så kan dom ju vara sköna
att ha med.

Svarta Byxor från h&m 98:-
Brun långärmad tröja från h&m ca 98:-
Converse, låga asos ca 400:- 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0