Dagens outfit består av

Tröjan har jag köpt och sytt in och om helt och hållet.
Från början var det 40 cm mer tyg men jag har sytt och fixat och
donat så att den blivit mer lik en "klänning".
Har fått inspiration från en bild på någon av mary-kate eller ashley.
Där hon hade en stor svart tröja med ett skärp långt ner och så strumpbyxor.
tyckte det var snyggt och en skön avslappnad look.
tyckte själv att den tröjan jag har gjort om nu ser en aningen ful och sliten ut.
men so what eg.
tycker det blev fint ändå, fast kan inte bestämma mig om jag ska ha overknee socks
eller bara strumpbyxorna.


  Det här är oxå snyggt, svart lång luvtröja & strumbyxor som M-K .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0