ceasarsallad

Dagens middag blev en ceasar sallad som vi gjorde själva som jag skrev om förut.
Den blev jättegod och vi gjorde till och med krutongerna själva i ugnen bara.
hade tänkt göra själv dressingen, men vi hittade en färdig så vi körde på den ist.
Mm ja och det blev så smaskigt så.
tror det får bli en ceasar imorn med  =)

Jag bytte även från den ena dagens outfit som jag visade bild på förut idag
till den här koftan och jeansshorts med svarta strumpbyxor istället..
ville testa min fina kofta från h&m som jag köpte för checkarna.

Nu känner jag att våren snart är här, det är ju ljust till 19.00 på kvällarna redan.
det gick väldigt fort från att bli mörkt redan vid 15.00 till att ljuset kom.
& det är hur skönt som helst, jag gillar inte vintertiden alls.



  

Har förresten vart ute på vift idag, först hos mamma i ca 3kvart och hälsat på lite.
och sedan åkte vi till mathias mamma och familj och var där i några timmar.
Det blir så sällan nu för tiden, vi måste bättra oss med att hälsa på familjerna våra.

Nu vet svärmor om mina bloggar oxå.  :) skämmigt
men det är lungt, kul att folk läser.

jaja. men jag ska väl lägga upp ett till inlägg här under kvällen men ska först kolla ett avsnitt av top model.

tjing sålänge

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hey sweetie pie,svärmor här nu (hihi)söndag natt ca 00.30 - här är så fint, och det är så roligt att läsa om er vardag,samt dina outfits,fast jag förstår nada om sådant,som du vet.
pok pok till er,nu kastar jag mig vidare ut i cyberrymdeeeeeeeeennnnnnn........till en av mina favvos,konspirationsteoretikernas paradis,godlikeproductions.com.Dit går jag alltid innan jag lägger av för natten,ngt nytt kan ha hänt, som att mänskligheten går under, eller liknande,och då vill jag veta innan jag skall sova,förstås.
(kom inte in på din andra blogg,lösen eller likn. ?)
kram kram

2008-04-07 @ 00:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0