Bratislava var hur kul som helst

 
 
Här är en bild på mig i gamla stan & jag ser ju helt gravid ut!?
Fast jag var bara väldigt kissnödig, så ni behöver inte oroa er =)

 
Här sitter vi på Mcdonalds mitt i natten & grabbarna åt  det obligatoriska "fyllekäket"

     
Finfin bild på gunhild i bussen till flygplatsen
& de andra är från imorse när vi åt frukost på ett
Café med en helt knäpp servitör. Jag var skittrött och gunhild drack något latteaktigt som
såg supergott ut.

 
Här är jag lite piggare, och vi hade precis suttit oss på mcdonalds för en paj och kaffe.
för att fördriva tiden fram tills att flyget gick.

Gjorde några shoppingkap därborta oxå.  =) visar bilder på det imorn eller nått.
nu måste jag få sömn.

tack så himla mycket för en helt totally great minisemester gunhild! =)
det var hur kul som helst. nu sprarar vi ihop pengar tills nästa resa tillsammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0