Ät druvor, det är bra för hyn.

image189   

Idag fick det bli bara grön stor-tshirt från gina
& strumpbyxor.
orkade inte avancera något, har färgat håret vid 8.00 imorse
& vart nere på stan & köpt ingredienser till en grekisk sallad.
Jag är hur trött som helst, fattr inte.

Ska iaf sy tre kjolar minst idag, ja just det jag bara måste visa bild på
hur den prickiga skönheten som jag köpte på second hand blev efter att jag
sydde & klippte i den inatt.

Måste bara berätta att sen jag upptäckte foundation och mineralpuder
så har jag alltid fräsch hy. tror inte alls på längre det här att man ska ha
ingenting i ansiktet för att få fräsch och frisk hud.
jag äter vindruvor väldigt ofta och dricker mycket vatten bla, för det är naturligt
och ska vara bra för hyn!


bilden i mitten är hur min dag ser ut från att jag kom hem från affärn.
kommer hänga i soffan hela den här eftermiddagen och kolla på top model, sex and the city
och heroes. Yeyh + att jag har köpt godis oxå, så tänderna kommer nog inte gilla min eftermiddag.

Sen måste jag plugga körkort senare i eftm.
men nu ska jag göra min sallad så jag kan bli soffpotatisen sen igen...

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

finns massa kep att hålla huden fräsch; vatten och vitaminer!

2008-04-24 @ 13:49:51
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0