Alperna var great

 

Här är ett minicollage av vår resa över påsk i alperna.
Det är bilder på mig "in action" med min bräda på väg neråt för bergen.
och så är det från toppen titlis där det var 3000 meters höjd och min pojkvän
står och tittar i sånna där kikare ut över alptopparna.
Sen är det från en afterski som vi satt utanför och tog kaffe och några drinkar hela gänget.
mathias pappa och fru och ett till par med deras barn.
sen är det bild på mig i vårt hotellrum, spegelbild.
och den bilden till höger i mitten är på en backe ner.
kolla nära vad små folket ser ut. som myror  =)

det var så himla skoj men det hände några saker som var mindre trevliga eller bra. 
men ska åka nu in till örebro. så hinner inte skriva om det nu.
men ska uppdatera det här inlägget senare idag och berätta mer om resan  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0