Sallad


Igår gjorde jag mig en stor sallad med mina favorit ingredienser. till det åt jag scones som
jag bakat själv med dinkel, pumpafrön och russin i.

Till frukost käkar jag alltid bovetegröt sen brukar luncherna och middagarna bestå av antingen sallader
thaikäk eller tacos.
men nu i veckan som varit har vi ätit pizza tre dagar i rad. fyfan vilken buksmärta jag får av pizza. synd för
jag ÄLSKA salamipizza med mozzarella, räkor och oliver.
men får noglägga ner för fet mat helt nu så ont som jag får. står inte ut längre.
men mina stamkundsbesök på sjukhus och apoteket har lönat sig i frikort och jättebilliga mediciner så det är ju positivt. annars kostar det fan 350:- varje gång jag träffar min läkare och 400:- varje gång jag åker till akuten.

Anyways. imorgon ska jag göra en nästan likadan sallad som den här.
blir det till lunchen sen kanske man skulle försöka sig på en hemmagjord Gulash soppa. är så jäkla sugen på det.

i love soup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0