Rachel Zoe

Okej!
Jag älskar Rachel Zoe, och jag tycker att hon klär sig stilrent, snyggt och ändå lyxigt.
och hon har en stil som inte nödvändigtvis behöver vara så himla dyr att efterlikna och inspireras av.

Men på senaste bilderns på henne i Bikini, fick jag avsmak. eller jag tycker mer synd om henne.
hon ser ut precis som Nicole richie såg ut när hon var som smalast. och till slut fick hon hjälp med sin ätstörning.
Men Rachel vill ju se ut sådär verkar det som. men när revbenen och bröstkorgen syns sådär väl så måste väl
någon i hennes närhet se att hon behöver hjälp?
Hoppas hon går upp några kilo och fortsätter sitt inspirerande vad gäller kläder och mode.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0