mukluks

Jag är extremt trött på att frysa arslet av mig här i kalla sverige.
Och som om det inte räckte med kylan här där jag bor så kommer
jag att spendera 6 kommande veckorna i först sälen och sen norrland.

Då skulle det sitta fint med de här snyggingarna.
har velat köpa mig ett par Mukluks väldigt länge, såg en tjej med såna
på stan i engelberg, Schweiz och åkte snowboard förra påsken.

De är jättefina i verkligheten och väldigt dyra. men håller de måttet att värma
upp mina fossingar så är det kanske värda pengarna. eller hur.
vet inte hur jag ska göra om jag ska spendera så mycket på just vinterskor.
men mina uggs suger verkligen.
hatar dem, de kyler hela min kropp på samma sekund som jag sätter ner foten
i snön. riktigt dåliga.


Jag vill iaf köpa de här svarta om jag ska investera i varma skor!


http://www.muklukstore.com/eu/Scripts/prodView.asp?idproduct=61&cat=3



Kate har också väldigt snygga mukluks i grått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0